معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، در یک تعامل دو سویه برای ارتباط هرچه بیشتر این دو بخش، برای رفع مشکلات کشور ،سلامت اجتماع و توسعه امنیت پایدار نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۶۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 18 February 2018

 به گزارش تابناک قم، مهرداد حاجی زاده در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک مجموعه رسانه ای قوی و فراگیر است که برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار، جایگاه ویژه قائل است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس برای دیگر رسانه‌ها، نشریات و منابع خبری، یک مرجع خبری صادق، سالم و پرکار است و تعامل بسیار خوبی با فرماندهی انتظامی استان دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: خبرگزاری فارس با پوشش مسائل و مشکلات، منبع خبری کامل برای دسترسی به اطلاعات و اخبار را به صورت فراگیر فراهم کرده است و به عنوان یک نقطه اتکا در حوزه خبر برای رسانه‌ها و مسوولان محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، در یک تعامل دو سویه برای ارتباط هرچه بیشتر این دو بخش، برای رفع مشکلات کشور ،سلامت اجتماع و توسعه امنیت پایدار نقش‌آفرینی کنند.

حاجی زاده با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی استوار است، گفت: به یقین، نظامی که بر این پایه استوار است، نمی‌تواند مردم را با خود بیگانه بداند و اطلاع رسانی در چنین جامعه ای از اهمیتی ویژه برخوردار است، آگاهی حقی است که مردم نسبت به مسوولان دارند و آگاهی مردم از اخبار و اطلاعات از حقوق شهروندی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: رسانه‌ها به عنوان انتقال دهنده اطلاعات به مردم، نقشی بی بدیل دارند که نمی‌توان چنین نقشی را در جای دیگری جستجو کرد و رسانه‌های رسمی می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و درست، از تحقق بسیاری از اهداف بنگاه‌های شایعه پراکن و دشمنان جلوگیری کنند.

حاجی زاده در بازدید از خبرگزاری فارس، ضمن آشنایی با وظایف، رسالت‌ها و امکانات رسانه ای این خبرگزاری، با بخش‌های مختلف در این رسانه آشنا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار