استاندار قم با اشاره به دستگیری ۱۴ هزار نفر در رابطه با توزیع و مصرف مواد مخدر در ده‌ماهه سال جاری، گفت: متولیان مبارزه با مواد مخدر باید در بحث پیشگیری جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی از تلاش‌های مسئولان در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم وظیفه‌شناس هستند و در شرایط حساس از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند گفت: مسئولین بایستی با انجام وظایف دین خود را به مردم ادا کنند.

صادقی در ادامه با اشاره به معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور گفت: این مسئله روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شود و منشأ بسیاری از مسائل اجتماعی دیگر نیز هست.

وی افزایش توزیع و مصرف مواد مخدر با وجود تلاش‌ها در زمینه پیشگیری را مورد توجه قرار داد و افزود: آمار معتادان دستگیرشده نشان می‌دهد متولیان مبارزه با مواد مخدر باید جدی‌تر و با برنامه‌تر عمل کنند.

استاندار قم فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در قم را موردتوجه قرار داد و با تأکید بر بررسی اثربخشی این کمپ‌ها گفت: بایستی بدون هیچ‌گونه اغماضی با کمپ‌هایی که اثربخشی لازم را ندارند برخورد شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در 10 ماهه سال جاری 14 هزار نفر دستگیری مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر داشته‌ایم که 1200 نفرشان خرده‌فروش بوده‌اند گفت: در سال گذشته این رقم 12 هزار نفر بود که شاهد افزایش 18 درصدی در این زمینه هستیم.

سرهنگ بالفکه گفت: 5900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف‌شده است که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته‌ایم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار