سرپرست شهرداری منطقه دو:
سرپرست شهرداری منطقه دو با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و الگو سازی مهم ترین راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است، بر برخورد جدی با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، رضا رحیمی با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در منطقه دو اظهار کرد: اخذ پروانه توسط شهروندان انجام می‌شود اما در بحث ساخت و سازهای ایمن با اینکه در چند سال اخیر وضعیت بهتر شده اما نیاز به فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود این شرایط ،درآمد لازم برای تأمین خدمات شهری در این منطقه کافی نیست. البته پیگیر این موضوع هستیم که با استقرار تأسیسات مورد نیاز در محدوده ورودی جعفریه درآمدهای منطقه را افزایش دهیم.

رحیمی در خصوص مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا توسط شهرداری منطقه گفت: از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه بازگشایی بلوار جمهوری اسلامی به طول 800 متر و با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان می باشد که در خردادماه امسال به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: برای بازگشایی محدوده میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام عملیات تملک 78 پلاک آغاز شده و پیش‌بینی می‌ شود تا پایان سال 97 اجرایی گردد.

رحیمی ادامه داد : احداث پروژه رمپ و لوپ پل 9 دی هم با پیگیری تملکات مورد نیاز به مبلغ 12 میلیارد تومان در حال انجام است و ادامه تملکات تا تکمیل نهایی همه رمپ و لوپ های این پل نیز در بودجه 97 پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو بیان کرد: سطح زیر این پروژه نیز به مساحت تقریبی 2 هکتار تبدیل به فضای سبز خواهد شد. احداث خیابان فردوسی از پل انقلاب تا بلوار یادگار امام هم جزء پروژه‌های شاخص منطقه است.

وی در خصوص اجرای نهضت آسفالت در سطح منطقه گفت: در بحث توزیع آسفالت در منطقه 2 با توجه به اینکه درگذشته قریب به 150 کیلومتر احداث فاضلاب انجام شده و نیاز به روکش آسفالت در معابر و شوارع وجود دارد لذا تاکنون 35 هزار تن آسفالت توزیع شده است که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها سیمای شهری در این منطقه تحول پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار