نویسنده کتاب خداحافظ سالار:
نویسنده کتاب خداحافظ سالار گفت: همه مردم باید توجه داشته باشند که فضای مجازی نمی‌تواند جایگزین کتاب شود چراکه کتاب پل و راه ارتباط ما با گذشتگان و تاریخ است.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، حمید حسام در حاشیه نشست معرفی کتاب خداحافظ سالار که توسط باشگاه کتابخوانی محیا برگزار شد، اظهار کرد: کتاب خداحافظ سالار در ارتباط با حضور سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و خانواده‌اش در سال 1390 در سوریه و رشادت‌های این شهید گرانقدر است.

وی افزود: این کتاب حاصل قریب به 44 ساعت مصاحبه با محوریت خاطرات همسر شهید خانم پروانه چراغ نوروزی است و برای آنکه روایت جامعیت داشته باشد از فرزندان خانواده شهید برای مطالب تکمیلی استفاده کردم.

نویسنده کتاب خداحافظ سالار خاطرنشان کرد: این کتاب را به تمام مردم به ویژه کسانی که به فرهنگ شهدا و ارزش‌های انقلاب علاقه دارند و مطیع اوامر رهبری هستند پیشنهاد می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب مسؤولیت‌ها و مشغله‌های بسیار زیادی دارند ولی در عین حال برای کتاب و مطالعه وقت می‌گذارند، این مسئله بیانگر ضرورت توجه به کتاب و کتابخوانی است.

حسام در پایان گفت: همه مردم باید توجه داشته باشند که فضای مجازی نمی‌تواند جایگزین کتاب شود چراکه کتاب پل و راه ارتباط ما با گذشتگان و تاریخ است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار