سخنگوی شورای شهر قم گفت: سعی بر این است تا نتیجه بررسی لایحه بودجه به اتمام رسیده و برای اصلاح به شهرداری ارسال شود که بعد از بحث‌های اجرایی و اصلاحی که شهرداری انجام می‌دهد برای بررسی نهایی و تصویب به شورای شهر قم ارجاع داده شود.
کد خبر: ۵۶۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم،محمود مسگری وصول لایحه بودجه سال 97 شهرداری قم را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم در راستای رسیدگی به این بودجه در بخش درآمدی تقریباً 10 جلسه برقرار کرد و سپس وارد بخش هزینه‌ای بودجه شهرداری شدند.

وی با اشاره به جلسات برگزارشده در بخش هزینه‌ای گفت: اعضای شورای شهر قم در بخش هزینه‌ای در بخش عمران که یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای شهر قم است، به بررسی بودجه شهرداری پرداختند که مهم‌ترین بحث شورا پرداختن به پروژه‌های نیمه‌کاره و پروژه‌هایی که از سال گذشته باقی‌مانده است.

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به بررسی بودجه سازمان‌ها ابراز کرد: بعد از رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری که در دو جلسه صبح و عصر برگزار می‌شود و شورا کلیه جلسات فرعی را به دلیل بررسی بودجه تعطیل کرده ان‌شاءالله بعد از این بررسی‌ها، به بودجه سازمان‌ها رسیدگی خواهد شد.

مسگری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه فرهنگی گفت: رسیدگی به بوستان‌ها و مراکز فرهنگی که در اختیار سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم قرار خواهد گرفت که ان‌شاءالله در سال آینده یک جهش خوبی در زمینه برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر این است تا نتیجه بررسی لایحه بودجه به اتمام رسیده و برای اصلاح به شهرداری ارسال شود که بعد از بحث‌های اجرایی و اصلاحی که شهرداری انجام می‌دهد برای بررسی نهایی و تصویب به شورای شهر قم ارجاع داده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار