مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تورهای نوروزی قم‌گردی روزانه تا 12 فروردین با استفاده از چهار مینی بوس و ظرفیت 80 نفر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم، مجید رفیعی در حاشیه آغاز به کار رسمی تور قم‌گردی در مقابل ساختمان شهرداری قم، با اشاره به برگزاری متفاوت تور قم‌گردی در نوروز 97 اظهار کرد: با توجه به مسائلی که در سال‌های گذشته در روند برگزاری تور قم‌گردی وجود داشت امسال تصمیم به برگزاری این تور با روش متفاوتی گرفتیم.

وی اذعان کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته دیگر از اتوبوس برای برگزاری و انتقال زائرین استفاده نمی‌شود و با استفاده از چهار دستگاه مینی‌‌بوس انتقال زائرین به مکان‌های هدف صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تور قم‌گردی امسال روزانه با ظرفیت 80 نفر برگزار می‌شود بیان کرد: چهار دستگاه مینی بوس هر روز از اول فروردین‌ماه تا 12 فروردین وظیفه انتقال زائرین و متقاضیان شرکت در تور قم‌گردی به مکان‌های مشخص شده از جمله بیت امام راحل(ره)، موزه آستانه و... را بر عهده دارند.

رفیعی خاطرنشان کرد: البته استقبال بسیار زیادی از تور قم‌گردی وجود دارد اما با توجه به امکانات محدود امسال روزانه امکان شرکت بیش از 80 نفر در این تورها وجود ندارد.

وی آماده‌سازی نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی در بوستان‌های شهر برای میزبانی از زائرین و مسافرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امسال به طور ویژه آماده‌سازی نمازخانه بوستان‌ها خصوصا بوستان‌های محل اسکان را در دستور کار داشتیم و در بوستان‌های ورودی شهر و محل اسکان نماز جماعت نیز اقامه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار