معاون امور خواهران مصلی قدس قم گفت: مراسم روز جوان ویژه خواهران و بانوان استان قم در مصلی قدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم، فاطمه فرخنده در حاشیه آماده‌سازی مصلی قم برای اعیاد روز جوان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با توضیح برنامه‌های هفته جوان برای بخش بانوان مصلی قم اظهار داشت: در هفته جوان برنامه‌هایی اعم از سخنرانی، مولودی‌خوانی، تئاتر و ویژه‌برنامه‌های تخصصی در مصلی برای بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسات پرسش و پاسخ در زمینه حجاب اجباری با حضور سخنران‌های برجسته همچون فیاض‌بخش و مشاور سابق استاندار شیراز به‌عنوان زن نمونه در مصلی قم برگزار می‌شود.

معاون امور خواهران مصلی قدس قم با اشاره به سایر برنامه‌های مصلی در هفته جوان برای بخش بانوان، گفت: نمایشگاهی با عنوان حمایت از کالای ایرانی برگزاری می‌شود که در آن‌یک کمپینی با عنوان جوان ایرانی، کالای ایرانی با امضای طومار توسط مردم به انجام می‌رسد.

فرخنده از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با همکاری مقر کتاب خبر داد و ادامه داد: در غرفه‌ها به عرضه محصولات فرهنگی پرداخته و شرکت‌کننده‌های حاضر در صورت تمایل فرم‌های استعدادیابی را پرکرده و در برنامه‌ها ثبت‌نام می‌کنند و تا جایی که مقدور است از ظرفیت آن‌ها برای انجام امور استفاده شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر جوایزی که در جریان این برنامه‌ها به شرکت‌کننده‌ها اهدا می‌شود، در پایان هم به‌ قید قرعه به پنج نفر از آن‌ها جوایزی تقدیم می‌شود.

معاون امور خواهران مصلی قدس قم برنامه‌های دیگری که در طول سال در مصلی برگزار می‌شود را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برنامه‌های حلقه صالحین در طول هفته و برنامه‌های مناسبتی و معرفتی در روزهای جمعه در مصلی قم برگزار می‌شود.

فرخنده همچنین برنامه‌های عهد آدینه در روزهای جمعه، برنامه‌های مهارتی در زمینهٔ امداد و نجات با همکاری هلال‌احمر استان و برنامه‌های مهارتی و دینی با حمایت ستاد تبلیغی ستاد از دیگر برنامه‌های مصلی قم برای بانوان در طول سال است.

معاون امور خواهران مصلی قدس قم خاطرنشان کرد: واحد خواهران ستاد نماز جمعه مصلی قم به‌منظور تکمیل نیروی انسانی خادم افتخاری جذب می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار