با ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم صورت گرفت
شرکت آب و فاضلاب استان قم در ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز استان در خصوص پرداختن به امر نماز موفق به کسب عنوان «تقدیر ویژه» شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 23 July 2018

به گزارش تابناک قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان در نامه‌ای خطاب به دکتر صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اعلام کرد: ارزیابی و داوری عملکرد سال 96 دستگاه‌ها در امر نماز با تشکیل هیئت ارزیابی و داوری آغاز شد.

محمد خامه یار در این نامه، ارزیابی علمی و واقع‌بینانه، گروه‌بندی دستگاه‌های اجرایی، پرهیز از مقایسه عملکرد دستگاه‌ها، نتایج و دستاوردهای برنامه‌ها و فعالیت‌ها، بررسی دقیق رعایت فرایندهای استاندارد برنامه‌های اقامه نماز، لحاظ کردن خلاقیت‌ها، ابتکارات و مستندسازی عملکرد را از جمله رویکردهای ستاد اقامه نماز استان در فرایند ارزیابی و داوری دانسته است.

وی همچنین خاطرنشان کرده است: بر اساس یافته‌های هیئت ارزیابی و داوری از گزارش‌ها و مستندات ارسالی شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست با کسب 93 امتیاز موفق به کسب عنوان «تقدیر ویژه» شود.

رئیس هیئت داوری و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در امر نماز، برگزاری نماز جماعت در ستاد مرکزی و ادارات وابسته همه‌روزه با حضور مدیران و کارکنان، تجهیز و آماده سازی نمازخانه‌های مناسب در ادارات وابسته، برگزاری جشن تکلیف فرزندان صنعت آب و برق استان، حضور دبیر ستاد اقامه نماز آبفا در دوره‌های آموزشی، اجلاس و جلسات فصلی و برگزاری برنامه تجویدالصلاه ویژه همکاران را از جمله نقاط قوت شرکت آب و فاضلاب در این ارزیابی عملکرد اعلام کرده است.

خامه یار در ادامه این نامه بر حضور ائمه جماعات این شرکت در دوره‌های مرتبط، به‌روزرسانی بانک جامعه اطلاعات نماز، استمرار مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع نماز ویژه همکاران و خانواده‌های آن‌ها و استمرار تجلیل از فعالان و خادمان نماز تاکید کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار