معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار شد
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 07 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، فرج الله فتح الله پور با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: ارائه بیش از 14 هزار نفر ساعت آموزش از ابتدای سال جاری تاکنون در صورت کیفی بودن آموزش‌ها، نشان می دهد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سطح مهارتی جامعه داشته است.

وی بیان کرد: ارائه آموزش در سکونت‌گاههای غیر رسمی، حاشیه شهرها و سایر نهادهای دولتی یا عمومی از مسائل مهمی است که باید از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

 کاهش 40 درصدی بودجه فنی و حرفه ای قم

احمد عطارنیا مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم نیز در این جلسه به کاهش 40 درصدی بودجه‌های این اداره کل طی 4 سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: این کاهش بودجه در حالی است که ما توانسته ایم در تحقق اهداف آموزشی 120 درصد عملکرد داشته باشیم.

وی ضرورت تخصیص اعتبارات برای افزایش آموزش‌های فنی و حرفه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمرکز بر مشتری محور بودن آموزش‌ها در تحقق اهداف از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از انعقاد 35 تفاهم نامه با سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام حسین(ع) در سال 1387 از محل اعتبارات استانی و در سال 1389 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و سفر هیات دولت به استان قم در دو فاز اجرا شده است.

وی یادآور شد: فاز دوم در حال اجرا بوده و کمبود اعتبارات موجب شده است که پیشرفت کار با کندی همراه باشد و امیدواریم که اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص داده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار