معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد:
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی نماز باشکوه ظهر و عصر روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت و فضاهای اطراف این آستان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 17 September 2018

به گزارش تابناک قم، هادی محمودنژاد با اشاره به برگزاری نشستی با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای مختلف استانی اظهار کرد: این نشست با حضور معاونان آستان مقدس و نمایندگان ناجا، ستاد اقامه نماز استان و هیأت رزمندگان اسلام قم به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر عاشورا در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام برگزار گردید.

وی اضافه کرد: آستان مقدس طبق سنوات گذشته اقدام به برپایی نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر و فضاهای اطراف خواهد کرد که امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال و حضور پرشور عموم زائران و مجاوران حرم مطهر باشیم.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امسال مقرر گردیده است تا با حضور پرشور و به موقع هیأت رزمندگان اسلام قم در کنار خادمان آستان مقدس، شرایط برای اقامه هر چه با شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر فراهم گردد. همچنین حدود 500 نفر «یاور نماز» از ستاد اقامه نماز استان قم نیز به منظور نظم‌دهی و حفظ اتصال نماز در خیابان‌ها و محوطه اطراف حرم مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین آب برای وضو و خدمات مشابه انجام شده و تدابیر امنیتی لازم نیز اتخاذ گردیده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار