جانشین فرمانده انتظامی قم:
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: ۵ هزار نیروی پلیس، پلیس یاران محرم و پلیس افتخاری، امنیت انتظامی و ترافیکی قم را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بر عهده دارند.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صیاد درویشی با اشاره به حضور میلیونی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در شهر مقدس قم، اظهارداشت: پلیس اقدامات بسیاری خوبی در حوزه تأمین نظم و امنیت مراسمات ایام محرم در سطح استان با همکاری سایر نهادهای فراسازمانی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و شهرداری تدارک دیده است.

وی گفت: تاکنون تمامی مراسم عزاداری پوشش انتظامی و ترافیکی مناسبی داده شده و برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز اقدامات خوبی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در حوزه ترافیکی از ساعت ۲۴ شب تاسوعا تا ساعت ۲۴ روز عاشورا، کلیه محورهای متصل به حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برای تسهیل و روان سازی حرکت هیئت‌ها محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

درویشی گفت: امسال با توجه به تمهیدات شهرداری ۲ مسیر مجزا در چهارراه بازار تدارک دیده شده که همه هیئت‌ها از بخش یک از مسیر تقاطع عمار یاسر و از بخش ۲ از مسیر میدان مطهری به سمت چهار راه بازار و نهایتاً به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف خواهند شد.

وی افزود: ۵ هزار نیروی پلیس، پلیس یاران محرم و پلیس افتخاری، امنیت انتظامی و ترافیکی پایتخت جهان تشیع را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بر عهده دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر پوشش امنیت انتظامی و ترافیکی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورا از هموطنان خواست، به محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهور استان توجه داشته تا به دلیل روان سازی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی، شاهد انتقال خودروهای در مسیر عزاداری به پارکینگ نباشیم.

وی تاکید کرد: راکبان موتورسیکلت‌ها از معابر فرعی و کوچه‌ها به مسیرهای اصلی و مسیر تردد هیئت‌ها خودداری و در حوزه انتظامی نیز حتماً بایستی هماهنگی و تعامل بین هیئت‌ها با پلیس یاران محرم و عوامل انتظامی مستقر در مسیر صورت گرفته تا شاهد انتظام بخشی و نظم بخشی خوبی در حرکت دسته‌های عزاداری باشیم.

سرهنگ درویشی با اشاره به این که قرارگاه فرماندهی انتظامی در چهار راه شهداء و در مقر پلیس راهور دایر شده و تمامی اقدامات انتظامی و ترافیکی هدایت خواهد شد، گفت: اگر در تمامی مسیرها مشکلی وجود داشت شهروندان می‌توانند به عوامل مسقر در مسیرها مراجعه و موارد پیگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، افزود: با همکاری شهرداری و سایر سازمان‌ها جهت کانالیزه کردن مسیر هیئت‌ها از مبدأ تا ورود و خروج هیئت‌ها از حرم مطهر، تمهیدات خوبی اندیشیده شده که نیازمند همکاری خوب مردم هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار