با پايان رقابت در 4 رده سني
نفرات برتر مسابقات هنرهاي نيوکونگ‌فوي قهرماني استان قم در چهار رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفي و تجليل شدند.
کد خبر: ۶۵۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 18 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، مسابقات اجرای هنرهای نیوکونگ‌فو قم به واسطه حضور علاقمندان پرتعداد این رشته و استقبال قابل توجه شرکت کنندگان، از نظر کمی و کیفی سطح بسیار بالایی داشت و یکی از روزهای به یادماندنی این رشته را رقم زد.

با پایان مسابقات بخش فرم و اجرای هنرهای فردی نیوکونگ‌فو قم که طبق برنامه‌ریزی انجمن نیوکونگ‌فو به انجام رسید، در اجرای سلاح نانچیکو رده سنی نونهالان امیرعباس عرب‌بافرانی عضو باشگاه سروش به همراه امیرعلی کرد و عطاءالله محسنی از باشگاه کانون اباذر رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در پیکارهای رده سنی نوجوانان، علی سبزآبادی از باشگاه سلامت به مقام قهرمانی دست یافت، محمدایمان زاهدی عضو تیم سروش روی سکوی نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد و امیرمحمد شعبانی کونگ‌فوکار باشگاه کانون اباذر در جمع برترین‌های این فرم به مقام سوم بسنده کرد.

در رده سنی جوانان سلاح نانچیکو عباس اروری نیوکونگ‌فوکار باشگاه بیطرفان به قهرمان رسید و حسین بهرامی از همین باشگاه نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان امین حاجی‌آقاجانی از باشگاه سروش، داوود اروری از باشگاه بیطرفان و علیرضا بعیدی از باشگاه شهید سهامی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی نونهالان و با اجرای فرم کوتو، مقام قهرمانی نصیب امیرعلی کرد از باشگاه کانون اباذر شد و محمدمهدی ابراهیمی به همراه دیگر هم تیمی خود از باشگاه سروش رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان محمدمهدی مهدوی‌مقدم به همراه سیدمحمدرضا حسینی از باشگاه کانون اباذر روی سکوهای اول و دوم جای گرفتند و مرتضی رحیم‌زاده‌ از باشگاه سروش سوم شد.

با پایان رقابت‌های فرم من تو ما، در رده سنی نوجوانان محمدایمان زاهدی از باشگاه سروش، امیرحسین دهقان‌نصیری از باشگاه کانون اباذر و محمدرضا حکمتی از باشگاه شهید سهامی صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند، در حالی که عنوان قهرمانی رده سنی نونهالان به محمدامین هفته‌خانکی رسید.

با پایان اجرای نیوکونگ‌فوکاران سلاح نانچیکو دوبل، در رده سنی بزرگسالان داوود اروری از باشگاه بیطرفان قهرمان شد، وحید براتی از باشگاه میقات به مقام دوم بسنده کرد و علی نوازنی از باشگاه عیاران رتبه سوم را به دست آورد، ضمن اینکه در اجرای سلاح چوب و زنجیر، محمدامین احمدی از باشگاه اطلس قهرمان رده سنی بزرگسالان شد، حسین مهربان روی سکوی نایب‌قهرمانی رفت و علیرضا صابری از باشگاه میقات رتبه‌ سوم را به خود اختصاص داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار