در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی صورت می‌گیرد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: استقرار بیش از 14 خودروهای عملیاتی آتش نشانی و اکیپ موتوری در روز تاسوعا و عاشورا در قم در دستور کار این سازمان است.
کد خبر: ۶۵۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 18 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،عباس جعفری با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین ایمنی عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: استقرار بیش از 14 خودروهای عملیاتی آتش نشانی و اکیپ موتوری در روز تاسوعا و عاشورا در قم در دستور کار این سازمان است.

وی به اقدامات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تامین ایمنی عزاداران در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: با هماهنگی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یک دستگاه خودروی عملیاتی وارد رینگ حرم مطهر شده و به صورت ثابت از امشب تا پایان مراسم شام غریبان جنب درب اتابکی مستقر خواهد شد.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم به مکان‌های ویژه استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی در این روزها در چهار راه بازار، میدان آستانه، پارکینگ شرقی، تقاطع عمار یاسر و آذر، میدان مطهری، پل حجتیه، بیت رهبری، میدان سعیدی، درب باب الجواد حرم مطهر، بلوار بهار و شبستان، مسجد مقدس جمکران و عوارضی قم تهران مستقر می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در مسیر حرکت دسته های عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه جهت برقرای ایمنی عزاداران حسینی در دستور کار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار