آيت‌الله صافي گلپايگاني:
یکی از مراجع عظام تقلید با تأكيد بر اهميت شناخت شخصيت علمي حضرت عبدالعظيم(ع) گفت: بايد جنبه‌هاي علمي حضرت عبدالعظيم(ع) مورد بررسي و تحقيق قرار گيرد و به عموم معرفي شود.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ 05 December 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان عظمت حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت (ع) حضرت عبدالعظیم (ع) است.

وی بیان کرد: حضرت عبدالعظیم بین سادات و امامزادگان دارای عظمت فوق العاده ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست، از این رو ما افتخار میکنیم که شما خادمان این حرم مطهر اینجا حضور یافته‌اید.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم اظهار کرد: این برنامه‌ها در واقع احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و دارای عظمتی بالاست و این امور موجب خشنودی حضرت ولیعصر(عج) می‌گردد.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: مقام و منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) بسیار بالا تر از آن است که ما در مورد ایشان سخنی بگوییم.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم(ع) تألیف شده، باید جنبه های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی گردد.

این مرجع تقلید بیان کرد: خادمین حضرت عبدالعظیم به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به محضر این مرجع عالیقدر شیعه اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار