مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم:
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان اینکه مسؤولان باید بیدار شوند گفت: آیا صدای کارگران شهرک شکوهیه و ساکنان ده ونک و اعتراض معلمان، آن‌ها را بیدار نمی‌کند ؟
کد خبر: ۶۸۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، حسین نظری ظهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر روز دانشجو است و دانشجویان امروز نه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نه در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند، اما پاسدار خون شهدا هستند.

وی ادامه داد: ما دانشجویان از امام خمینی(ره) آموختیم که با اسلام آمریکایی مقابله کنیم، دشمنان در طول چهار دهه اخیر می‌خواستند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند، ولی آن‌ها این آرزو را به گور خواهند برد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم افزود: کشورمان در رشته‌های مختلف علمی جزو ده کشور برتر است و سرعت تولید علم در ایران در جهان بی نظیر است، این پیشرفت‌ها در سایه انقلاب به وجود آمد و تربیت حججی‌ها و شهریاری‌ها از جمله دستاوردهای انقلاب بود.

نظری تزریق روحیه خودباوری را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دوره رژیم طاغوت، ملت ایران چوب اعتماد به لیبرال‌ها را خوردند، اما اکنون برخی از مدیران به دنبال لیبرالیسم و اشراف گرایی هستند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید بیدار شوند، صدای کارگران شهرک شکوهیه و ساکنان ده ونک و اعتراض معلمان، آن‌ها را بیدار نمی‌کند ؟

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم افزود: دولت تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشت، اما پس از گذشت 6 سال تعامل راهبرد دولت در این خصوص شکست خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار