استاندار قم با اشاره به اهمیت نوع و شیوه ارائه آموزش ها با توجه به شیوع ویروس کرونا بر تغییر در شیوه های آموزشی تاکید نمود.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 20 April 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر بهرام سرمست در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با اشاره به برنامه های صورت گرفته توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد: با استفاده از سامانه ها و فضای مجازی مهارت ها و آموزش های مهارتی را به مخاطبان ارائه نمایید.

وی توجه به موضوع مهارت آموزی را یک اصل دانست، بیان کرد: تفاهم نامه های منعقد شده ما بین اداره کل و ادارت دیگر عموما به صورت تکلیفی است و مهم اثر بخشی و راستی آزمایی آن است.

استاندار قم ضمن اشاره به موضوع شورای مهارت و گروه کاری مهارت در استان، اولویت و اصل موضوع را هم افزایی و نگاه مشترک به مسائل آموزش فنی و حرفه ای در استان برشمرد، گفت: با توجه به اهمیت ضرورت توسعه گردشگری و هتلداری در استان قم آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر در این بخش با توجه به فقر فرهنگی در حوزه گردشگری یک امر ضروری است.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و گزارش ارائه شده تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا سازگاری و هم زیستی با شرایط موجود را در برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان داشته باشید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار