با برطرف شدن معارض برق، پل عابر پیاده بلوار جمهوری اسلامی مقابل بلوار شهید وطن‌دوست تکمیل و جهت استفاده در اختیار شهروندان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ 13 June 2024

به گزارش تابناک قم، چندی پیش سازمان ترافیک با توجه به مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان، نسبت به نصب پل عابر پیاده در بلوار جمهوری اسلامی مقابل بلوار شهید وطن‌دوست اقدام نمود که در مرحله پایانی اجرای آن با توجه به عبور خطوط فشارقوی انتقال برق، نیاز به اقدامات فنی و ایمن‌سازی به وجود آمد که باتوجه به حضور مسئولین و کارشناسان فنی شرکت توزیع نیروی برق، مقرر شد طراحی این موضوع توسط شرکت توزیع نیروی برق انجام و جهت اجرا به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تحویل گردد.

پس از طی مراحل فنی و اداری موردنیاز و تعیین پیمانکار تخصصی این موضوع توسط سازمان ترافیک، مشکل معارض برق و ایمنی شبکه فشارقوی برق برطرف و با نصب پله‌ها، این پل جهت بهره‌برداری در اختیار شهروندان و مجاورین این محل قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم دراین‌باره گفت: اجرای طرح‌های افزایش ایمنی حرکت و تردد شهروندان در برنامه‌های کاری مستمر و همیشگی سازمان بوده که با جدیت و پیگیری مضاعف، اجرا و تکمیل آن‌ها را در دستور کار قرار دارد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار