مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: برحسب دستور شهردار و توجه به درخواست‌های مردمی، دیوار بتنی در خیابان رسول دادخواه رنگ‌آمیزی و زیباسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ 15 June 2024

به گزارش تابناک قم، سید رضا حسینی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دیوارهای بتنی که به‌منظور حراست شهروندان از خطرات ریل راه‌آهن استفاده‌شده، منظر شهری نامطلوبی را در حریم ریل ایجاد کرده است.

 وی با اشاره به اینکه دیوارهای پیش‌ساخته‌ای که در سال‌های گذشته توسط راه‌آهن در خیابان دادخواه جای‌گذاری شده است، رنگ‌آمیزی می‌شود، افزود: با این کار فضای شهری زیباتری اطراف ریل راه‌آهن خواهیم داشت.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: برحسب دستور شهردار و توجه به درخواست‌های مردمی، این دیوار به طول ۱۰۰۰ مترمربع و ارتفاع سه متر تا چند روز آینده اجرایی خواهد شد.

 حسینی گفت: رنگ‌آمیزی این دیوار بتنی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است و تلاش می‌کنیم با استفاده از عناصری شهری متناسب، زیباسازی این محدوده را انجام دهیم.

 وی با تأکید بر اینکه تا دو روز آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود، افزود: بودجه‌های عمرانی منطقه دو، مسئله مطالبات شهروندی و موضوعاتی که مورد تأکید مردم قرار می‌گیرد، دارای سهم ویژه است و تلاش می‌کنیم به درخواست‌های شهروندان به‌صورت محله‌محور رسیدگی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار