نماینده عالی دولت سیزدهم در استان قم گفت: رسیدگی به معیشت مردم و کنترل بازار از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید رئیسی بود و همواره بر این موضوع تاکید داشت.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 12 June 2024

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تا آخرین روز خدمت کوشید تا به معیشت مردم رسیدگی کرده و بازار را کنترل کند، گفت: اکنون ما موظف هستیم تا پایان دولت سیزدهم مطابق سیاست‌های ایشان حرکت کرده و اجازه ندهیم مشکلی بر بازار و معیشت مردم تاثیر بگذارد. 

استاندار قم در ادامه تصریح کرد: تلاش همه مدیران استان که در جلسات چند ساعته شبانه حضور پیدا کرده و در ساعات اداری بین مردم و در جامعه هستند باعث شده امروز تورم استان قم نسبت به کل کشور میزان کمتری داشته باشد. 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مدیریت استان در کنترل قیمت مسکن گفت: حضور سودجویان و منفعت طلبان در بازار مسکن باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است؛ مدیریت استان در طول ماه‌های اخیر تلاش کرد با ورود جدی به این موضوع اقدامات اثربخشی انجام دهد. 

آقامیری بیان داشت: بخش عمده تورم ما در حوزه مسکن بوده و اگر بتوانیم این فضا را به طور کامل کنترل کنیم تورم ما بیش از گذشته کاهش پیدا خواهد کرد. 

وی در ادامه خطاب به مسئولین استان خاطرنشان کرد: در خرید‌های انبوه دقت کنید کشاورز ضررر نبیند؛ محصولی که از آنها می‌خرید ثمره و دسترنج یک سال آنهاست و اگر به این موضوع توجه نکنید کشاورزان دلسرد خواهند شد. 

استاندار قم در بخش دیگری از جلسه بیان کرد: مدیران استان توجه داشته باشند که این پست‌ها و میز‌ها برای هیچ مدیری ماندگار نبوده و تنها خدمت به مردم است که برکت آن در زندگی‌هایمان موثر خواهد بود. 

وی ادامه داد: توفیق خدمت به مردم کوتاه مدت خواهد بود و باید به آن توجه داشته باشیم که در این مدتی که مسئولیتی به عهده گرفتیم با اخلاص خدمت کنیم. این همان چیزی بود که شهید رئیسی در دستور کار خود قرار داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار