فرمانده انتظامی استان قم یکی از چالش های اساسی قم را کمبود پارکینگ موتورسیکلت به خصوص در هسته مرکزی شهر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ 10 June 2024

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: کاهش آمار سرقت سیم و کابل برق در سطح استان قم نیازمند همکاری همه نهادهای مرتبط و همچنین اجرای مصوبه پیوست انتظامی در ساخت و سازهای شهری است و درخواست داریم تا این سند در مراکز دولتی و خصوصی اجرایی شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه قم رتبه دوم کشوری را در کاهش و کنترل سرقت منزل داراست و کاهش جرایم نیازمند افزایش مراکز انتظامی و امنیتی در گلوگاه‌ها و مناطق شهری است، ابراز کرد: ورود معتادان متجاهر به شهر قم جلوه فرهنگی و اجتماعی این شهر را بهم می‌ریزد و برخی از آرامستان‌ها محلی برای اتراق آنان شده که باید ساماندهی شوند.

سردار میرحیدری بیان کرد: تجهیزات و ظرفیت‌های پلیس راهور قم و غیر استاندارد بودن معابر به لحاظ ترافیک کمتر از حد نیاز شهر قم است، ضمن اینکه کاهش سوانح و مدیریت ترافیک در سطح شهر نیازمند همکاری مدیران شهری و استانداردسازی میادین است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه ساماندهی بازارهای روز و انبارهای جمع آوری پسماند و ضایعات در کاهش سرقت مؤثر است خاطر نشان کرد: آمار سرقت موتور سیکلت در قم به ۱۲ درصد رسیده که کمبود پارکینگ موتور سیکلت از چالش‌های اساسی شهر قم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار