استاندار قم:
استاندار قم در سومین جلسه ستاد انتخابات استان قم برگزاری انتخاباتی شفاف و در چارچوب قانون را رویکرد اصلی دولت برشمرد.
کد خبر: ۹۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 21 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در سومین جلسه ستاد انتخابات استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت تلاش برای فراهم نمودن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی، افزود: کاهش مشارکت در انتخابات هدفی است که دشمنان دنبال می‌کنند و حضور پرشور مردم این توطئه را خنثی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان، وحدت و همدلی بین مردم و احزاب و گروه‌های سیاسی را بسیار بااهمیت دانست و تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو فرصت مناسبی برای تقویت این اتحاد و همدلی است.

صادقی برگزاری انتخاباتی شفاف در چارچوب قانون را به عنوان رویکرد مهم دولت مورد تأکید قرار داد و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با صیانت از آرای مردم افزود: همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات، باید اهتمام ویژه‌ای را به این توصیه مهم رهبری داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات و کمیته‌های زیرمجموعه در استان، گفت: اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از ایجاد هرگونه حواشی باید اندیشیده و اجرایی شود.

مرتضی بابایی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان قم نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری باشکوه انتخابات، افزود: نخستین همایش منطقه‌ای انتخابات، آذرماه امسال با حضور معاونین وزیر کشور، مدیران، فرمانداران و بخشداران استانهای تهران و البرز به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نیز در این جلسه طی سخنانی هدف اصلی همه رسانه‌ها را جلب مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان افزود: آگهی‌ها و اطلاعیه‌های این ستاد برای آگاهی عموم در سایت استانداری قم به آدرسwww. ghom. ir بارگذاری و در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اکرم روح پرور مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری قم و رئیس کمیته فناوری اطلاعات نیز با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیکی اظهار کرد: در صورت تصمیم ستاد انتخابات کشور استان قم نیز همگام با سایر استان‌ها نسبت به برگزاری انتخابات الکترونیک مبادرت خواهد ورزید.

خلیل مرادی مدیر کل ثبت احوال استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای رأی دهندگان الزامی است، اظهار کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای تسریع در صدور شناسنامه و کد ملی برای افراد دارای مشکل مدارک هویتی اندیشیده شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار