پیرامون صدور مجوز فعالیت قانونی سقائیان نژاد در شهرداری قم؛
علی رغم تلاش برخی از اعضای شورای شهر قم و متوسل شدن به انتشار اخبار دروغ آن هم به رهبری یکی از اعضای شورا، مجوز ادامه فعالیت سقائیان نژاد برای یکسال دیگر به عنوان شهردار قم، صادر شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 01 July 2024

به گزارش تابناک قم، روز گذشته با انتشار خبری در خبرگزاری ایرنا واحد قم با این‌ تیتر 《سرپرست شهرداری قم انتخاب شد》حواشی زیادی پیرامون تغییر شهردار قم صورت گرفت که البته در کمال تعجب لحظاتی بعد این خبر از سرویس انتشار این خبرگزاری حذف شد!

تلاش ها برای حذف شهردار قم به نتیجه نرسید

رییس شورای شهر قم نیز ساعاتی بعد طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ماندن سقائیان نژاد در شهرداری قم منتظر نامه وزارت علوم است.

با وجود جایگاه قانونی ریاست شورا و سخنگوی شورای شهر مشخص نیست برخی از اعضا شورای شهر قم به چه دلیل مستقل نسبت به تغییر شهردار قم اظهار نظر کرده و با اخباری نادرست ایجاد حاشیه می کنند و نسبت مسموم سازی فضا در آستانه انتخابات گام بر میدارند‌.

محمود مسگری، عضو شورای اسلامی شهر قم در بخشی از خبر حذف شده عنوان کرده است: طی جلسه‌ای با ۱۳ رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر قم، سیدابوالفضل اسماعیلی به‌عنوان سرپرست شهرداری قم منصوب شد!

با صدور مجوز فعالیت سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم برای یکسال آینده، علاوه بر پایان یافتن حواشی ایجاد شده که به دنبال اقدام غیر حرفه ای خبرگزاری دولت در قم صورت گرفت، تلاش تعدادی از اعضای شورای شهر برای حذف شهردار قم ناکام ماند.

تلاش ها برای حذف شهردار قم به نتیجه نرسید

لازم به ذکر است مرتضی سقائیان نژاد پس از حضور در شهرداری اصفهان، ۹ سال شهردار قم می باشد و با رقم زدن اقدامات قابل قبولی در حوزه حمل و نقل، ترافیک، فضای سبز، ایجاد مسیرهای دسترسی متنوع شهری و حوزه فرهنگی توانسته است میان مردم جایگاه خوبی را بدست بیاورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار