استاندار قم با صدور بیانیه ای از عموم مردم بصیر و انقلابی استان به‌منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 27 June 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری در این بیانیه تصریح کرد: حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.

وی افزود: عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که برغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

استاندار قم تصریح کرد: اینک‌ و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور آیت الله رئیسی‌، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به‌عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر در پیش داریم.

آقامیری در این بیانیه اضافه کرد: رجاء واثق دارم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران با تأسی به فرامین و منویات گهربار امامین انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضور آگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب و شهید رئیسی، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

در این بیانیه اضافه شده است: به فضل الهی و با تلاش عوامل دست اندرکار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف در استان قم مهیا شده است و انشاالله عموم مردم انقلابی و بزرگ استان قم همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات هشتم تیرماه رقم خواهند زد.

استاندار قم از مردم صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه استان قم برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی دعوت بعمل آورد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار