مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استان قم گفت: بیش از ۷ هزار نفر عوامل شعب ما در پای صندوق های رای آماده شمارش دستی آراء پس از پایان رای گیری هستند.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ 27 June 2024

حسن محبوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگاراران درباره عملکرد متصدیان صندوق‌های اخذ رای، اظهار داشت: تاکنون روزانه یک هزار و 200 نفر را آموزش دادیم و بیش از 7 هزار نفر عوامل شعب ما پای صندوق‌ها آمادگی دارند که بعد از پایان رای گیری شمارش را به صورت دستی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه صندوق‌های اخذ رای در ابتدای شروع انتخابات دارای 8 عدد پلمب است، تصریح کرد: پس از پایان‌ زمان رای گیری، همه شعب ما که مجهز هستند آمادگی دارند که پلمب صندوق‌ها را بشکنند‌.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استان قم افزود: سپس با حضور ناظرین شورای نگهبان، نماینده فرمانداران و بازرسین وزارت کشور شروع به شمارش آراء می‌کنند.

محبوبی با بیان اینکه زمان انتخابات قانونا 10 ساعت است و از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: در صورتیکه ساعات رای گیری افزایش یابد، ساعت‌ها توسط خود وزیر اعلام می‌شود و بعد از آن ما پایان انتخابات را توسط وزارت کشور از طریق رادیو و تلوزیون به دست اندرکاران اعلام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام شعبات اخذ رای ما به فیبر نوری مجهز هستند، گفت: زیر ساخت‌ها را کنترل کردیم و 4 مورد مانور برای تست آمادگی شعب انجام شده است. 

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استان قم افزود: تمام‌ دستگاه‌های ما در شعب تست شده و مشکلی وجود ندارد. امیدواریم انتخابات خوبی را پیش رو داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار