طبق هماهنگی‌های انجام شده بین حرم مطهر بانوی کرامت و فرمانداری قم به‌منظور برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۰ صندوق اخذ رأی در حرم مطهر استقرار خواهد یافت و رأی‌دهندگان می‌توانند تکلیف شرعی و سیاسی خود را به‌صورت خانوادگی در جوار حرم مطهر بانوی کرامت انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ 27 June 2024

به گزارش تابناک قم، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، با هماهنگی فرمانداری قم ۱۰ صندوق اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت استقرار خواهد یافت و رأی‌دهندگان می‌توانند به‌صورت خانوادگی این تکلیف شرعی و سیاسی خود را در جوار حرم مطهر بانوی کرامت انجام دهند و از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.

 محل استقرار صندوق‌های اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت بدین صورت است که دو صندوق برادران و خواهران در حجره ۳۵ صحن امام رضا (ع)، یک صندوق ویژه برادران در مقبره مرحوم دولابی در صحن امام هادی (ع) و یک صندوق ویژه برادران در ورودی ۹ شبستان امام خمینی (ره) مستقر خواهند بود.

 همچنین دو صندوق برادران و خواهران در اداره زائران غیرایرانی واقع در صحن صاحب‌الزمان (عج)، دو صندوق خواهران و برادران در کتابخانه فاطمی واقع در صحن پیامبر اعظم (ص)، یک صندوق مشترک در دارالتلاوه مسجد اعظم و یک صندوق مشترک در جنب درب ۲۴ صحن جوادالائمه (ع) آماده اخذ رأی از مردم خواهند بود.

 مقدمات اجرایی استقرار صندوق‌ها با پشتیبانی حرم مطهر بانوی کرامت فراهم شده و علاوه بر هیئت‌های اجرایی و نظارت، یک خادم نیز در کنار هر صندوق حاضر خواهد بود تا شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها فراهم کنند.

 گفتنی است اخذ رأی از صبح روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز خواهد شد و تا زمانی که از سوی وزارت کشور اعلام شود ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار