رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف گفت: با توجه به کارنامه عملکردی مناسبی که آقای قالیباف دارد بنا براین می شود ایشان را کاندید اصلح برای کرسی ریاست جمهوری دانست.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ 27 June 2024

به گزارش تابناک قم، حمید اورعی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت سازی برای عزت و اقتدار ملت ایران قرار داریم، اظهار کرد:همه باید یکپارچه پای صندوق رای حاضر شویم و صورت استکبار را که آرزوی ضعف ما را دارد به خاک بمالیم.
وی با بیان اینکه در واقع نباید به کلیدی رای دهیم که درهای کشور را در طول دولت 8 سال دولت اعتدال به روی مردم بسته و مشکلاتی را برای مردم ایران به وجود آوردند،گفت: نباید به کسانی رای دادکه با خنده‌های ظریف و زیبا جلوی دشمن زانو بزنند.
رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف گفت: آن چیزی که مشخص است هر 6 نامزد ریاست جمهوری فرزندان انقلاب هستند،اما آقای قالیباف با توجه به اینکه کارنامه عملکردی مناسب تری از سایر کاندیداها دارد بنا براین می شود ایشان را کاندید اصلح برای کرسی ریاست جمهوری دانست.
وی با اشاره به برخی سوابق دکتر قالیباف گفت: در دهه ۶۰ در مقابل دشمن سینه سپر کرد و در ۲۰ سالگی فرمانده ۵ نصر بود و در دوره ای که در شهرداری تهران بود توانست رتبه 8 شهرداری را در میان شهرداری های جهان برساند که افتخاری برای قالیباف است.
وی اضافه کرد: کسی نمی‌تواند از منظر اجرایی ایشان را زیر سوال ببرد زیرا که کارنامه موفق ۴۵ ساله دارد و اکنون وقت آزمون و خطا نیست باید سرنوشت کشور را به دست کاردان داد گر پیشرفت می‌خواهیم با رای به قالیباف محقق می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار