آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت با حضور جمعی از هنرمندان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 27 May 2024
به گزارش تابناک قم، ظهر امروز آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت با حضور جمعی از هنرمندان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در قم با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد.
مدیر خبرگزاری مهر استان قم در این مراسم با بیان خاطره ای از آیت الله رییسی در دوران کار رسانه ای خود بیان کرد: یکی از شاخصه های بارز آیت الله شهید رییسی که این روزها همگان بر آن اذعان دارند، مردمی بودن این شخصیت برجسته است که این خصلت در ایشان نهادینه شده بود و خلاصه در دوره ریاست جمهوری وی نمی شد.
مهدی بخشی سورکی، با اشاره به آخرین سفر رییس جمهور شهید به استان قم در ۲۰ اردیبهشت ماه امسال گفت: در مراسم استقبال مردمی از رییس جمهور اقشار مختلف حضور داشتند و ایشان در مسیر میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آرام و قرار نداشت و مدام به ابراز و احساسات مردم پاسخ می داد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم نیز طی سخنانی با بیان این نکته که ما رئیس جمهورهای زیادی داشتیم که خودشان به معنای واقعی رسانه بودند یا در استفاده از رسانه تبحر زیادی داشتند گفت: شهید آیت‌الله رئیسی از رسانه به شکل حکیمانه استفاده می‌کرد.
محمد حسین همتی نژاد با بیان این مطلب که رئیسی هیچ وقت سعی نکرد از رسانه برای رسیدن به هدف‌هایش بهره‌برداری کند بیان داشت: خیلی‌ تهمت‌ها شنید، ولی پاسخ تهمت‌زنندگان را در رسانه نداد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار