نخستین نشست مشترک هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم عصر دوشنبه به میزبانی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 28 May 2024

به گزارش تابناک قم، نخستین نشست مشترک هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم عصر دوشنبه به میزبانی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم برگزار شد.
 
محمد آقاجانی، رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در این جلسه با اشاره به نقش موثر رسانه ها در تبیین دستاوردهای بخش تولید، صنعت و اقدامات دولت در این حوزه گفت: نقش رسانه ها در تاثیر پذیری جامعه و اغناسازی مردم غیرقابل انکار است و از همین رو می بایست صاحبان قلم، اصحاب فرهیخته و هوشیار رسانه نسبت به سیاه نمایی هایی که دشمنان در راستای ناامیدی مردم از آینده کشور انجام می دهند عکس العمل نشان داده تا فضای نادرست و غیر واقعی که از وضعیت ایران و اقتصاد آن در سایر جوامع ساخته شده، تغییر کند.
برگزاری جلسه مشترک هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم
رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در ادامه گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان به نقش آفرینی و مطالبه گری رسانه ها در حوزه رفع موانع تولید نیاز دارند تا در کنار یکدیگر، مسیر تولید را هموار و نسبت به جهش تولید با مشارکت مردم اقدام نمایند و علاوه بر ایجاد تحول در حوزه تولید و اقتصاد شاهد تحقق شعار سال و رفع مواند تولید نیز باشیم.
 
خانه صمت در حوزه اقتصادی می تواند راهنما و کارشناس موثری برای رسانه ها باشد
 
فخرالدین یوسف پور، مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در این دیدار عنوان کرد: رسانه و فعالان اقتصادی در راستای دریافت نظرات کارشناسی و راهنمایی های موثر لازم است تا ارتباط مستمر و نزدیکی را با یکدیگر داشته باشند و در این بین امکان تقویت اقتصاد رسانه از این طریق امکان پذیر است که توجه خانه صمت به انجام این مهم ستودنی و قابل استمرار می باشد.
برگزاری جلسه مشترک هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم
وی ضمن تاکید بر لزوم تبیین جایگاه خانه صمت در بین رسانه ها و دستگاه های اجرایی استان گفت: خانه صمت بازوی مشورتی دولت و بخش خصوصی می باشد که باید این جایگاه در بین رسانه های استانی و ملی و همچنین دستگاه های اجرایی پیش از پیش تبیین و مورد توجه قرار بگیرد.
 
دغدغه هیات مدیره جدید خانه صمت رفع موانع تولید و مشکلات صنعتگران است
 
ناصر حاج غفاری عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم و همراهانشان گفت: آيت الله رئیسی مصداق بارز خدمت صادقانه بود و در حوزه میدان و دیپلماسی توانست گام های موثری بردارد.
برگزاری جلسه مشترک هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم
عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در ادامه با اشاره به جایگاه خانه صمت استان قم گفت: خانه صنعت معدن و تجارت استان حامی و حافظ منافع تولیدکنندگان و بخش خصوصی است و دغدغه اصلی هیات مدیره جدید این خانه رفع موانع تولید و مشکلات صنعتگران است.
 
حاج غفاری در ادامه با اشاره به نقش موثر رسانه ها در احصا مشکلات صنعتگران و پرداختن به آنان عنوان کرد: رسانه بازوی مشورتی ما در این مسیر خواهد بود و امیدواریم تا با تعامل ادامه دار و موثر آنچه تا به امروز از سوی خانه صمت رخداده است رشد پیداکند و بستر خوبی جهت ارتباط رسانه ها و صنعتگران ایجاد گردد.
 
در پایان این جلسه مقرر گردید کمیته مشترکی جهت تنظیم تفاهم نامه و ادامه همکاری های مشترک با حضور نمایندگانی از سوی طرفین ایجاد و تشکیل گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار