با حضور جمعی از شاعران و و همزمان با سراسر کشور؛
به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سوگواره ادبی «روز وداع یاران» با هدف گرامیداشت شهدای خدمت همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 28 May 2024

به گزارش تابناک قم، به منظور گرامیداشت یاد شهدای خدمت، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان، محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سوگواره ادبی «روز وداع یاران» را به صورت همزمان در استان‌ها برگزار می‌کند.

در این ویژه‌برنامه سراسری که با حضور اهالی فرهنگ و ادب و مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود، شاعران به شعرخوانی پیرامون شخصیت شهید دکتر رئیسی و ۷ شهید همراه ایشان، می‌پردازند.

این ویژه برنامه در استان قم نیز با حضور محمدعلی مجاهدی، پدر شعر آیینی کشور و دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی، حسین محمدی مبارز، شاعر و استاد دانشگاه و جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در برنامه استان قم، روز سه‌شنبه ۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ به کتابخانه مرکزی قم (واقع در خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی پمپ بنزین) مراجعه کنند.

گفتنی است، این ویژه‌برنامه به صورت زنده از شبکه اینترنتی کتاب (ketab.tv)، پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (aparat.com/iranpl) پخش می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار