استاندار قم گفت:یوم الله ۱۵ خرداد مبدا جوشش نهضت عظیم الهی و از سرنوشت سازترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که به پیشتازی قم حماسه آفرین،پیشگامی علما و مرجعیت بیدار و ظلم ستیز شکل گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 02 June 2024

به گزارش تابناک قم، متن پیام سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت یوم الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه به شرح زیر است:

ملت قدرشناس ایران امسال در این ایام سوگوار غم از دست دادن رییس جمهور شهید و همراهانش هستند.

۱۴ خرداد تلخ ترین و غم انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است؛ روزی که روح خدا از کالبد این امت جدا و با دلی آرام، ضمیری روشن و قلبی پاک پر به سوی ملکوت اعلی کشید و با رحلت جانسوز خویش، داغ ابدی را بر دل‌های مردم ایران و همه مظلومان و حق طلبان جهان نشاند.

روز وداع با رهبری شجاع و عالمی بزرگ از سلاله پاک انبیاء و اولیاء الهی، که همچون کوهی استوار در مقابل ظلم و استبداد طاغوت ایستاد و با پایه‌گذاری انقلابی عظیم به عنوان اعجاز قرن، عزت دوباره‌ای به حیات اسلام و این ملت بخشید و امید را در دل محرومان، مستضعفان و آزاده خواهان جهان زنده کرد و اینک سی و پنجمین سالگرد ارتحال آن امام فقید در حالی برگزار می‌شود که ملت قدرشناس ایران یکبار دیگر ناباورانه در غم فراق کارگزاری دلسوز، خادمی با اخلاص و محبوب و پرورش‌یافته مکتب خمینی کبیر (ره) رئیس جمهور شهید آیت‌الله رییسی و همراهان شهیدش داغدار است.

اما به فضل الهی این ملت صبور با تکیه بر قدرت ایمان و توکل به خدا محکم و استوار، این سوگ بزرگ را نیز تحمل نموده و متحدتر و هوشیارتر از همیشه و حول محور ولایت فقیه و رهبری فرزانه، در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی این میراث ارزشمند امام راحل و تحقق اهداف بلند آن ایستادگی خواهد کرد.

یوم الله ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف و مبدا جوشش نهضت عظیم الهی و از سرنوشت سازترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که به پیشتازی قم حماسه آفرین، پیشگامی علما و مرجعیت بیدار و ظلم ستیز شکل گرفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام‌الله پانزده خرداد، به مقام شامخ امام عزیز، شهدای خدمت، شهیدان خالق حماسه ۱۵ خرداد و همه شهداء و ایثارگران این مرز و بوم ادای احترام نموده و از مردم انقلابی و ولایت مدار قم دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور و گسترده در مجالس باشکوه این ایام، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تجدید پیمان و بیعتی دوباره داشته و بار دیگر اوج بصیرت، پایبندی و قدرشناس بودن خود را به جهانیان نشان دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار