همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)؛
همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، پویش بزرگ «امام وعده های صادق» ویژه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 02 June 2024

به گزارش تابناک قم، همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) و معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، پویش بزرگ «امام وعده‌های صادق» ویژه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.

این مسابقه در دو بخش مسابقه کتابخوانی چهارگزینه‌ای از کتاب اصول هفت گانه امام خمینی (ره) در بیان نورانی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پویش ارسال فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع شور و شعور حضور مردم به ویژه نسل جوان در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت منبع الکترونیک و شرکت در مسابقه کتابخوانی به سامانه کتابخون به آدرس www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند و فیلم های کوتاه خود را به گروه های مرجع فتح قله ها که در کانال روشنا قم به آدرس @roshanaqom معرفی شده است، ارسال نمایند.

گفتنی است که آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا 31 خرداد ماه بوده و مراسم اختتامیه ۷ تیرماه همزمان با ولادت امام موسی کاظم با اهدای جوایز ارزنده به 35 نفر برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار