مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در این منطقه به‌صورت میانگین ماهانه ۱۵ میلیارد تومان برای امور خدمات شهری ازجمله رفت‌وروب و نگهداری از فضای سبز هزینه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ 06 June 2024

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به تلاش منطقه چهار شهرداری قم در مسیر جذب رضایت شهروندان در این منطقه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به‌صورت شبانه‌روزی به آن پرداخته می‌شود، مسئله نظافت شهری و رسیدگی به فضای سبز است.  

وی میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه چهار به‌صورت ماهانه را موردتوجه قرارداد و افزود: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان ماهانه می‌رسد.  

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت‌وروب و خدمات شهری مربوط است، خاطرنشان کرد: هزینه‌های خدمات شهری نظافت معابر، جمع‌آوری پسماند و نگهداری فضای سبز را دربرمی‌گیرد و در حوزه خدمات شهری ماهانه ۱۰ میلیارد تومان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز هزینه می‌شود.

 اقبالیان گفت: از کل بودجه منطقه چهار شهرداری قم، ۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص‌یافته است و باقی‌مانده در خدمات شهری و توسعه معابر هزینه می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: از مجموع بودجه‌های جاری منطقه ۴ به‌طور تقریبی دوسوم به خدمات شهری و نگهداری فضای سبز اختصاص دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار