شهردار قم با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری در روند اجرای پروژه‌ها باید به حداقل برسد، گفت: در روند اجرایی پروژه‌ها باید تعارفات کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ 09 June 2024

به گزارش تابناک قم، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در جلسه قرارگاه پروژه‌های شهرداری قم، با اشاره به لزوم تسریع در تملک املاک در مسیر و اجرای طرح بازآفرینی دروازه ری اظهار داشت: رقم‌های زیادی برای تملک در نظر گرفته‌شده ولی باید مباحث مردمی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری در روند اجرای پروژه‌ها باید به حداقل برسد، ابراز کرد: معارضات و تأسیسات نباید در روند اجرایی پروژه‌ها مشکل‌ساز شود و اینکه برای جابجایی برخی تأسیسات، پروژه ماه‌ها درگیر باشد سبب نارضایتی مردمی می‌شود.

شهردار قم با تأکید بر اینکه در روند اجرایی پروژه‌ها باید تعارفات کنار گذاشته شود، اذعان کرد: زمانی که تصمیمی برای پروژه‌ای گرفته می‌شود نباید مشکلات و دغدغه‌های فردی تأثیرگذار باشد و بخشی نگری معنی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت بررسی همه جوانب در اجرای پروژه‌ها، مطرح کرد: تأخیر در روند اجرای پروژه‌ها سبب تعدیل قیمت‌ها، هم‌راستایی با تورم، بالارفتن هزینه‌های شهر و تأخیر در ایجاد حلاوت آن پروژه برای مردم می‌شود.

سقائیان نژاد اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تملک پلاک‌های باقیمانده از خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن در ادامه بلوار شهید جعفر طیار(ع) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها آنچه که برای قم مهم است باید اتفاق بیفتد، عنوان کرد: اینکه دیگر دستگاه‌ها را همراه خود کنیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار