مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 04 July 2024

به گزارش تابناک قم، تقی حسام امروز ۱۴ تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار که از ۱۷ تیر ماه آغاز و تا ۳۱ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، خبر داد و گفت: با در پیش بودن ایام محرم و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز از قبیل برنج، انواع حبوبات، روغن، گوشت، قند و شکر جهت برپایی هیئات مذهبی طرح ویژه نظارت بر بازار اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که با حضور میدانی روسای شعب تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک و همراهی دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار انجام خواهد شد، بنا داریم برای ایجاد ثبات قیمت در بازار در کنار نهادهای مختلفی که برای نظارت، بازرسی و کشف تخلف وجود دارند به کنترل بازار کمک کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در این طرح که با محوریت تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام و در اسرع وقت برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

حسام در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با ثبت شکایت خود در سامانه ۱۳۵ در کنار نهادهای بازرسی و نظارت به کنترل هر چه بهتر بازار کمک کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار