عضو شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار پانزدهم تیرماه را روز امتحان و انتخاب بسیار مهم توصیف کرد و گفت: چشم‌های شهیدان خدمت به دست ما دوخته شده تا حماسه‌ دیگری خلق کنیم، باید به کسی رای بدهیم که راه و مکتب شهید رئیسی را ادامه دهد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ 04 July 2024

یه گزارش تابناک قم، حسین یکتا چهارشنبه در اجتماع مردم قم در میدان بزرگ امام خمینی این شهر همچنین افزود: آیت‌الله رئیسی ما را از رای که به او دادیم، رو سفید کرد.

وی خدمات آیت‌الله رئیسی به ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: اگر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کرد، مشکل‌های اقتصادی مردم برطرف می‌شد.

یکتا با بیان این مطلب که ما اکنون در لیله‌القدر انقلاب اسلامی قرار داریم خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای آمدن به میدان است، همه ما باید جهاد تبیین کنیم.

وی در ادامه افزود: دشمن درصدد است تا مردم در این انتخابات حضور حداقلی داشته باشند ولی ما برای مشارکت حداکثری تلاش می‌کنیم.

این راوی دوران دفاع مقدس همچنین بیان کرد: هر کس اهل ظهور است، جمعه وقت حضور او در پای صندوق‌های رای است.

این فعال فرهنگی در ادامه افزود: کسانی که دنبال دولت کریمه هستند، حداکثر تلاش خود را برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات به کار گیرند.

وی بیان کرد: در لحظه‌های نفس‌گیر فتح قله‌های پیشرفت، دشمن آتش سنگینی را روی اذهان و افکار مردم ایران می‌ریزد و یک جنگ ترکیبی، ذهنی، هیبریدی و پیچیده را به اجرا گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه و گوشه چشم همه آزادیخواهان، مسلمانان و مستضعفان جهان به ایران است.

در آستانه برگزاری دور دوم، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تجمع قشرهای مختلف مردم قم تحت عنوان "در امتداد ابراهیم در جهت اعتلای پیشرفت و خدمت" با هدف ترغیب افراد جامعه به حضور حماسی در این رویداد سیاسی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار