انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در شهر قم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ 28 June 2024

به گزارش تابناک قم، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در شهر قم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

حماسه آفرینی ورزشکاران استان قم در انتخابات ریاست جمهوری

حضور دسته جمعی پاکبانان قمی در انتخابات ریاست جمهوری

شماری از پاکبانان قمی با حضور دسته جمعی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رای خود را به صندوق انداختند.

۲۵ درصد مردم قم تاکنون در انتخابات شرکت کرده اند

سید محمد آقامیری بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیش از ۲۵ درصد از مردم قم در انتخابات شرکت کردند و در حال حاضر قم رتبه سوم را در کشور دارد.

استاندار قم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته تا ساعت ۱۲ تمدید شد تا مردم بتوانند بیشتر شرکت کنند و ما در خواست داریم که مردم رأی ریزی خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و همین ساعت‌ها که گرمای هوا کمتر است و شعبه‌های اخذ رأی نیز خلوت تر است به پای صندوق‌های رأی بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

آقامیری افزود: میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بسیار مهم است و از مردم قم تقاضا داریم که پای صندوق‌های رأی بیایند و در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در بین کاندیداها سلایق مختلف وجود دارد افزود: همه افراد با سلایق مختلف می‌توانند با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای خود رأی دهند.

استاندار قم اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در استان قم باید در مقایسه با سایر استان‌ها متفاوت باشد چرا که نگاه دشمنان به این شهر است و قم پایگاه انقلاب اسلامی بوده و همچنان نیز هست.

آقامیری گفت: هیأت‌های اجرایی و نظارت از ساعت ۵ صبح زمینه کار خود را برای اخذ رأی مردم قم آغاز کردند و همچنان به مأموریت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: باید فضا را به سمتی ببریم که میزان نرخ مشارکت در استان قم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته در جایگاه اول بوده در این انتخابات نیز این جایگاه حفظ شود.

پیرمرد ۱۰۳ ساله قمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

«ابوالفضل جعفرزاده» پیرمرد ۱۰۳ ساله قمی با حضور در مسجد امیرالمومنین علیه السلام قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق ریخت.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قم+عکس و فیلم

وی که به سختی خود را به شعبه اخذ رأی رسانده بود بیان کرد: همواره در انتخابات‌های مختلف شرکت کردم و این را وظیفه خودم می دانم.

جعفرزاده افزود: امیدواریم خداوند بهترین‌ها را برای مردم و کشورمان با حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری رقم بزند.

این پیرمرد قمی متولد پنجمین روز از مهرماه سال ۱۳۰۰ است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار